2015. április 20., hétfő

Szürke-piros kendő

Facebook-on tette közzé valaki, hogy ennek a mintáját keresi: http://gemhaaktdoormarijtje.blogspot.hu/2015/04/gehaakte-sjaal.html
Minta az ugyan nem került elő, de mivel naaaagyon megtetszett a kendő, úgy gondoltam készítek valami hasonlót.
Keresgéltem legyező mintákat, találtam is sokat és próbálgattam is ezeket, de az én fonalamhoz valahogyan nem passzoltak, ezért kitaláltam hogyan legyen nekem tetsző.

A kendőre azért varrtam hozzáillő gombot, hogy egyszerű legyen "megkötni" a végét. És a minta miatt bármelyik lyukba bebújtatható, így tetszőlegesen állítható a mérete.
Namost ez nem egy könnyű nyári darab, de akkor találtam ki az elkészítését, amikor áprilisban visszajöttek a téli fagyok :) Hordható kendőként és sálként is, időjárástól függően.

A szürke fonal Schachenmayr SMC Bravo, a piros pedig nem tudom pontosan, ezer éve a Lidl-ben vettem. A horgolótű mérete: 4 mm.






És lerajzoltam a mintát, én így horgoltam:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése