2017. szeptember 1., péntek

Inda mintás felső

Még 2011-ben vásároltam fonalat Berlinben, ami azóta várta a hozzá passzló mintát :) És eljött az alkalom a feldolgozásra, amikor megláttam ezt: http://www.liveinternet.ru/users/4938422/post415570603/
A fonal (ld. a bejegyzés alján) egy nagyon érdekes tapintású, selyem tartalmú fonal, ilyennel még nem dolgoztam. Nem "szálas", hanem olyan mintha egy vékony kis henger lenne, selyem szállal körbetekerve.

Természetesen ez is úgy készült mint luca széke, de a végére értem, és szerintem megérte a fáradságot és időt.
Az orosz leírást nem értettem (hiába fordítottam le google fordítóval akár angolra akár magyarra), így a saját fejemre hagyatkoztam, na meg az ábra jelei a mindenhol használatos jelek, azzal nem volt gond.
Nem egyben körben, hanem külön kötöttem az elejét és a hátát és utólag varrtam össze. A vállrészt számomra új módszerrel varrtam, nem láncoltam le a szemeket, hanem a kötőtűkön lévő szemeket varrtam egymáshoz, így olyan, mintha folytatólagosan egybe lenne kötve.




4,5-s tűvel kötöttem és a fonal amit használtam (8 gombolyag fogyott belőle):





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése