2017. november 23., csütörtök

Duplafalú kötés - gyakorlás

Még soha nem készítettem duplafalú kötést, így ki kellett próbálnom - és nagyon tetszik! Nézegettem videókat a technikáról, de nem találtam olyat ami igazán jól elmagyarázza ezt. Csak angolszász technikával kötő videókat sikerült vadásznom, és az valljuk be, magyar ember számára egy rejtély, hogyan lehet úgy haladósan kötni, hogy minden egyes szemnél külön tekerjük rá a fonalat a tűre...
Egy idő után rájöttem a technikára, és azóta ugyanolyan gyorsan tudok haladni, mint egy "rendes" kötéssel!!! 
Nálam az vált be, hogy úgy tartom a fonalat, hogy a fonaltartó bal kezem mutatóujján vezetem a 2 szálat, max. 2-szer rátekerve (különben nehézkes a letekerés), és a középső ujjam beteszem a 2 szál közé, így "elválasztva" azokat, és így teszem előre-hátra a 2 szálat. A gyűrűs- és a hüvelykujjammal pedig fogom a tűt, a hegyéhez nagyon közel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése