2017. november 12., vasárnap

Egyben kötött baba mellény

Volt egy korábbi bejegyzésem, hogy valami készül 4 vékony szál fonalból: egy kisfiú baba mellény. Egyben kötve. Csak mert utálok a végén összevarrni :)
Azért így is volt útómunka, mert
- fel kellett varrni a gombokat
- beszegtem a gomblyukakat, hogy tartósabb legyen (a gyermek lestrapálja ugye)
- el kellett dolgozni a színváltásoknál a fonalvégeket
- levarrtam a nyakrésznél a gallér csücsköket.
A fonal egy rendkívül vékony, sajnos könnyen szakadó ősrégi megörökölt 100 % szintetikus fonal, amiből 4 szálat fogtam össze (ld. itt: http://handmadebycsosz.blogspot.hu/2017/10/valami-keszul.html )
4-s tűt használtam, mert így van tartása, bár vékony, nem nehéz az egész.
A kisfiam majdnem 15 hónapos, így ez a méret a 12-18 hónapos korosztálynak megfelelő.
Azért is jó az oldalt gombolós megoldás, mert egyelőre még problémás nálunk az öltözködés, és ezt csak a fején kell áthúzni, utána gombolni, tehát a kezeket nem kell külön betuszkolni.


Úgy tűnt jól érzi magát benne :)


Remélem használható a leírás, rajz:

Vicces, hogy a gombkészletemben ennyi zöldessárga színű, közel azonos méretű és teljesen különböző márkájú gombot találtam:

A felhasznált fonal:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése