2017. november 15., szerda

Gingerbread man - Mézi

Megkezdődött a karácsonyi sütés-főzés :) azaz elkezdtem gyártani a gyerekbiztos törhetetlen karácsonyfa díszeket.
Namost Mézi egy kissé nagyra sikerült, de attól még fellógatható lesz a fára.
A fonal az mindenféle maradék, és 5-s tűvel készült, ahogy azt a mintában is megadták.
Sajnos a biztonsági szemeket hiába rendeltem meg Aliexpressről, nem érkeztek meg, így már jeleztem is, hogy utalják vissza a befizetett összeget :( Ha valakinek érdekes lehet, akkor a "Jessica Stores" nevű eladótól rendeltem - volna.
A Mézi mintáért ezer hála a Repeat Crafter Me blognak, a minta elérhetősége: http://www.repeatcrafterme.com/2017/11/crochet-gingerbread-man.html 
Namost nekem némileg változtatni kellett a mintán, valahogy nem úgy nézett ki a figura mint a leírásban, ugyanis mindenhol felpöndörödött a széle. Az alábbiakat módosítottam:
- A végtagoknál 1-gyel több láncszemet horgoltam és az 5. láncszembe öltve kezdtem el a végtag "kitöltését".
- Az utolsó rövidpálcás körbeszegésnél
--- a fejrésznél nem 1-1 rövidpálcát horgoltam, hanem 1-2-1-2 pálcákkal mentem körbe.
--- a végtagoknál 5-5 rövidpálcát horgoltam a végeken.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése