2017. december 30., szombat

Cuki denevérek

Ismét denevéreket készítettem, két rokon kislánynak, akik nyáron jártak nálunk és megtetszett nekik a 3 színes csilláron csüngő denevér.
A korábbi bejegyzésem: http://handmadebycsosz.blogspot.hu/2015/04/cuki-deneverek.html  - ahol azt is leírtam, honnan jött az ötlet, mert az nem saját kitaláció, csak a megvalósítás, merthogy ismét nem kötöttem, hanem horgoltam.

A fonal amit használtam: Super Preis, 100% poliakril, 133m/50g
Tű: 3,5 mm





És közkinccsé teszem a SAJÁT JEGYZETEIMET, amiket azért készítettem menet közben, hogy egyrészt ismét meg tudjam horgolni a denevéreket, anélkül, hogy állandóan bontanom kellene. Másrészt pedig, legutóbb volt érdeklődő aki kérte, de az akkori jegyzeteim olyan kuszák voltak, hogy használhatatlannak minősítettem. Ez most a - számomra - érthető verzió. Aki készített már életében amigurumit, ezek alapján meg tudja horgolni a denevéreket (persze senki ne várjon olyan minőséget, mint egy fizetős mintánál - ha olyan lenne akkor én is pénzért árulnám :) ).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése